Všeobecné obchodní podmínky
Provozovatel: SONGKHLA s.r.o.
IČ: 11943548
se sídlem Husitská 1216/11, Královo Pole, 612 00 Brno
Kontaktní adresa, adresa provozovny: Husitská 1216/11, Královo Pole, 612 00 Brno
E-mail: bangkokmassage@seznam.cz
Telefon: +420 603 518 084
Webové stránky: www.thajskemasaze-brno.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- 1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) společnosti SONGKHLA s.r.o., se sídlem Husitská 1216/11, Královo Pole, 612 00 Brno, IČ: 11943548 (dále jen „Poskytovatel služeb“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a vzájemné povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Poskytovatelem služeb a zákazníkem (dále jen „Zákazník“) prostřednictvím webových stránek Poskytovatele služeb https://thajskemasaze-brno.cz (dále také jen jako „Web“) a dále vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě rezervace služeb Poskytovatele služeb Zákazníkem prostřednictvím Webu Poskytovatele služeb.
- 1.2. Tyto obchodní podmínky se nepoužijí v případě, kdy osoba, která má v úmyslu uzavřít Smlouvu s Poskytovatelem služeb, není spotřebitelem.
- 1.3. Smluvní strany se mohou ve Smlouvě odchýlit od znění těchto Obchodních podmínek. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají před zněním těchto Obchodních podmínek přednost.
- 1.4. Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
- 2.1. Na základě registrace Zákazníka provedené na Webu Poskytovatele služeb může Zákazník přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní (dále jen „uživatelský účet“) může Zákazník provádět rezervaci termínu poskytování služby. Web poskytovatele umožňuje provádět rezervaci termínu též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
- 2.2. Při registraci na Webu a při rezervaci termínu je Zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Zákazníkem v uživatelském účtu a při rezervaci termínu jsou Poskytovatelem služeb považovány za správné.
- 2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
- 2.4. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
- 2.5. Poskytovatel služeb je oprávněn zrušit uživatelský účet Zákazníka, a to v případě, kdy Zákazník svůj uživatelský účet déle než 24 měsíců nevyužívá, v případě, kdy Zákazník poruší své povinnosti ze Smlouvy (včetně těchto Obchodních podmínek), či z jiného důvodu hodného zvláštního zřetele.
- 2.6. Zákazník je oprávněn svůj uživatelský účet zrušit kliknutím na uživatelský účet a následným potvrzením akce v doručené e-mailové zprávě.
- 2.7. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele služeb, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
- 2.8. Zákazník bere na vědomí, že okamžikem registrace zákaznického účtu uděluje Poskytovateli služeb souhlas se zpracováním osobních údajů Zákazníka dle čl. 10. odst. 10.4. těchto Obchodních podmínek.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
- 3.1. Předmětem Smlouvy je poskytování masážních služeb na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem dle objednávky Zákazníka (dále také jen jako „poskytování služeb“).
- 3.2. Objednávku je Zákazník oprávněn učinit:
- osobně na pobočce Poskytovatele služeb,
- telefonicky na telefonním čísle +420 603 518 084,
- prostřednictvím Webu Poskytovatele služeb na webové stránce umístěné na internetové adrese https://thajskemasaze-brno.cz,
- prostřednictvím e-mailu Poskytovatele služeb bangkokmassage@seznam.cz.
- 3.3. Web Poskytovatele služeb obsahuje informace o nabízených masážích, a to včetně uvedení cen a délky trvání jednotlivých masáží. Ceny jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na Webu Poskytovatele služeb, to však s výjimkou zjevné chyby. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele služeb uzavřít Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek či poskytování slevových akcí. Veškeré nabídky poskytovaných služeb umístěné na Webu poskytovatele služeb jsou nezávazné a Poskytovatel služeb není povinen uzavřít smlouvu o poskytování služeb ohledně těchto služeb.
- 3.4. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem služeb a Zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je Poskytovatelem služeb zasláno Zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka. Přijetí objednávky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím objednávky.
- 3.5. Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel služeb není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily Smlouvu nebo Obchodní podmínky.
- 3.6. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. DÁRKOVÝ POUKAZ
- 4.1. Dárkový poukaz (dále také jen jako „Dárkový poukaz“) lze použít na úhradu libovolné masáže z nabídky Poskytovatele služeb. Na Dárkovém poukazu je vyznačena nominální hodnota a doba jeho platnosti. Platbu Dárkovým poukazem je nutno nahlásit před poskytnutím služby z důvodu ověření platnosti.
- 4.2. Dárkový poukaz lze použít i pro částečnou úhradu služeb s doplatkem Zákazníka. Dárkový poukaz či jeho nevyčerpanou hodnotu nelze směnit za hotovost.
- 4.3. Dárkový poukaz lze zakoupit v provozovně Poskytovatele služeb a/nebo prostřednictvím Webu on-line. Dárkový poukaz zakoupený on-line prostřednictvím Webu Poskytovatele služeb bude po úhradě ceny zaslán v elektronické podobě na e-mail Zákazníka. Dárkový poukaz nelze zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Zákazníka.
- 4.4. Dárkový poukaz je volně přenosný na jinou osobu, přičemž převádějící Zákazník je povinen tuto osobu řádně informovat o všech právech a povinnostech vyplývajících ze Smlouvy s Poskytovatelem služeb. Dárkový poukaz je jednorázový a po vyčerpání jeho hodnoty se stává neplatným.
- 4.5. Držitel Dárkového poukazu je povinen rezervovat si termín k využití služeb u Poskytovatele služeb s dostatečným předstihem s ohledem na platnost Dárkového poukazu. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za případnou nemožnost Dárkový poukaz využít z důvodu plné kapacity provozovny Poskytovatele.
- 4.6. V případě ztráty Dárkového poukazu není Poskytovatel služeb povinen vystavit Zákazníkovi duplikát.
- 4.7. Dárkový poukaz pozbývá platnosti bez náhrady, pokud není v době jeho platnosti uplatněn (tj. nelze již čerpat služby či jej směnit či proplatit za peníze).
5. CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- 5.1. Cenu služeb dle Smlouvy a/nebo Dárkový poukaz může Zákazník hradit Poskytovateli služeb některým z následujících způsobů:
- v hotovosti v provozovně Poskytovatele služeb;
- bezhotovostně platební kartou v provozovně Poskytovatele služeb;
- platebním převodem ve své internetové bance
- on-line platební kartou.
- 5.2. Poskytovatelem platební brány je společnosti Comgate, a.s. (www.comgate.cz)
Pro případné dotazy k online platbám nebo reklamaci platby, použíjte níže uvedené kontakty společnosti Comgate:Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267 -
Platební metody
- Bankovním převodem – Převod peněz mezi dvěma bankami bez použití platební karty. Podrobný návod naleznete zde: Comgate – Platba bankovním převodem
- Platba kartou – Pro online platbu kartou budete přesměrování na platební bránu společnosti Comgate, kde provedete danou platbu. Podrobný návod naleznete zde: Comgate – Platba online kartou
- Platba přes Apple Pay – Apple Pay je platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Apple Wallet. Zákazník nemusí opisovat číslo karty ani další údaje. Podrobný návod naleznete zde: Comgate – Platba přes Apple Pay
- Platba přes Google Pay – Google Pay je platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Peněžence Google. Zákazník nemusí opisovat číslo karty ani další údaje. Podrobný návod naleznete zde: Comgate – Platba přes Google Pay
- 5.3. Poskytovatel služeb nepožaduje od Zákazníka zálohu. Tím není dotčena povinnost Zákazníka uhradit cenu služeb předem.
- 5.4. Případné slevy z ceny služeb nelze vzájemné kombinovat.
- 5.5. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Poskytovatel služeb ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy daňový doklad – fakturu.
6. PRAVIDLA POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
- 6.1. Zákazník, kterému má být služba poskytnuta, je povinen dostavit se ve sjednaném termínu (dále také jen jako „Termín“) na místo poskytnutí služby.
- 6.2. Pokud se Zákazník nemůže z vážných důvodů na Termín dostavit, informuje o tomto Poskytovatele služeb, nejpozději však do dvaceti čtyř (24) hodin před zahájením poskytování služeb. Za pozdější zrušení/přeobjednání Termínu Zákazníkem či nedostavení se na sjednaný Termín bude Zákazníkovi ze strany Poskytovatele služeb účtován storno poplatek ve výši 100% ceny služby.
- 6.3. Dostaví-li se Zákazník max. do patnácti (15) minut po sjednaném Termínu, bude služba Zákazníkovi poskytnuta ve zkráceném rozsahu tak, aby skončila v původně stanoveném čase. Pozdější příchod Zákazníka je považován za nedostavení se na sjednaný Termín dle předchozího odstavce a Zákazníkovi bude ze strany Poskytovatele služeb účtován storno poplatek ve výši 100% ceny služby.
- 6.4. Zákazník, jemuž má být služba poskytnuta, je povinen před zahájeném poskytnutí služby informovat Poskytovatele služeb o svých zdravotních potížích, při nichž se služby nesmějí provádět nebo při nichž není vhodné služby provádět z důvodu vzniku či zhoršení zdravotních komplikací Zákazníka. Veškerých služeb se Zákazník účastní výlučně na své vlastní riziko a Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za zdravotní komplikace, které v důsledku poskytnutí služby vzniknou. Těhotenství musí být bezpodmínečně nahlášeno Poskytovateli služeb.
- 6.5. Poskytnutí služby může být ze strany Poskytovatele služeb odmítnuto či předčasně ukončeno v případě, že se Zákazník dostaví na poskytnutí služby:
- se zjevnými příznaky infekčního onemocnění,
- v podnapilém stavu nebo pod vlivem jiných psychotropních či návykových látek,
- se zdravotními problémy, nebo ve zdravotním stavu, při němž nelze službu poskytnout,
- v nevyhovujícím hygienickém stavu,
- nebo se chová či vyjadřuje vůči personálu Poskytovatele služeb nevhodným způsobem.
7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- 7.1. Zákazník má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a 2 občanského zákoníku právo od Smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od uzavření Smlouvy. Odstoupení od Smlouvy musí být Poskytovateli služeb odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od Smlouvy může Zákazník zasílat na adresu provozovny Poskytovatele služeb či na adresu elektronické pošty bangkokmassage@seznam.cz.
- 7.2. V případě odstoupení od Smlouvy dle odst. 7.1. Obchodních podmínek se Smlouva od počátku ruší. Zákazník je povinen zaslat (to však nikoli na dobírku, takto zaslanou zásilku není Zákazník povinen převzít) nebo předat Poskytovateli služeb Dárkový poukaz, který od něho obdržel, bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Smlouvy. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud Zákazník odešle Dárkový poukaz před jejím uplynutím. V případě, že byl Dárkový poukaz Zákazníkovi zaslán elektronicky, potvrdí Poskytovatel služeb na e-mail uvedený v objednávce Zákazníka zrušení platnosti Dárkového poukazu.
- 7.3. V případě odstoupení od smlouvy dle odst. 7.1. Obchodních podmínek vrátí Poskytovatel služeb peněžní prostředky přijaté od Zákazníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Smlouvy Zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je Poskytovatel služeb od Zákazníka přijal. Odstoupí-li Zákazník od Smlouvy, Poskytovatel služeb není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Zákazníkovi dříve, než mu Zákazník Dárkový poukaz vrátí nebo prokáže, že Dárkový poukaz Poskytovateli služeb odeslal.
- 7.4. Poskytovatel služeb je oprávněn od Smlouvy odstoupit kdykoliv před poskytnutím služby, není-li objektivně schopen Zákazníkovi službu poskytnout za podmínek sjednaných ve Smlouvě. V takovém případě vrátí Poskytovatel služby Zákazníkovi cenu služby bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený Zákazníkem.
- 7.5. Bylo-li započato s poskytováním služeb dle uzavřené Smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení, a to na základě výslovné žádosti Zákazníka a Zákazník od Smlouvy odstoupí, je povinen uhradit Poskytovateli služeb poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení do smlouvy o poskytování služeb.
8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- 8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně̌ spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
- 8.2. Byla-li služba poskytnuta v rozporu se Smlouvou, popřípadě nebyla poskytnuta vůbec, jedná se o vadné plnění a Zákazníkovi vznikají práva z vadného plnění, která je Zákazník oprávněn uplatnit u Poskytovatele služeb (dále také jen jako „Reklamace“).
- 8.3. Reklamaci služeb je nutné uplatnit u Poskytovatele služeb bez zbytečného odkladu, kdy byla služba poskytnuta, popřípadě měla být poskytnuta, a to písemně na adrese provozovny Poskytovatele služeb nebo elektronicky na emailovou adresu Poskytovatele služeb bangkokmassage@seznam.cz, nebo ústně přímo v provozovně Poskytovatele služeb, kde byla reklamovaná služba poskytnuta. Neuplatní-li Zákazník Reklamaci písemně, učiní Poskytovatel služeb o Reklamaci písemný záznam. K Reklamaci je vhodné přiložit objednávku poskytnuté služby/zboží nebo čitelný originál či kopii dokladu o nákupu – fakturu, popřípadě přiložit jiný doklad, který prokazuje koupi jiným způsobem, a dále popsat vadu služby.
- 8.4. Poskytovatel služby vydá Zákazníkovi při ústním uplatnění Reklamace písemné potvrzení o tom, kdy byla Reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení Reklamace je požadován a v jaké lhůtě bude Reklamace vyřízena. Je-li uplatněna Reklamace na elektronické adrese Poskytovatele služeb bangkokmassage@seznam.cz nebo na adrese provozovny Poskytovatele služeb, je Poskytovatel služeb povinen zaslat písemné potvrzení o uplatnění Reklamace na adresu sdělenou Zákazníkem nebo na elektronickou adresu Zákazníka, a to nejpozději do tří (3) dnů ode dne doručení Reklamace Zákazníka.
- 8.5. Poskytovatel služeb rozhodne o Reklamaci Zákazníka ihned, ve složitých případech do tří (3) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby/zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace Zákazníka jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do třiceti (30) dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se Poskytovatel služeb se Zákazníkem nedohodne na lhůtě delší.
- 8.6. Je-li Reklamace uznána za oprávněnou má Zákazník nárok na přiměřenou slevu z ceny poskytnutých služeb. Jde-li o takovou vadu služby, která má za následek podstatné porušení Smlouvy, má Zákazník vyjma přiměřené slevy právo taktéž požadovat odstranění vady služby poskytnutím nové služby bez vady, popřípadě od Smlouvy odstoupit.
9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
- 9.1. Poskytovatel služby není ve vztahu k Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
- 9.2. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Poskytovatel služby prostřednictvím elektronické adresy bangkokmassage@seznam.cz . Informaci o vyřízení stížnosti Zákazníka zašle Poskytovatel služby na elektronickou adresu Zákazníka, která byla uvedena v objednávce. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou Poskytovatelem služeb stanovena.
- 9.3. V případě, že dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze Smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, je Zákazník dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, oprávněn využít mimosoudního řešení spotřebitelského sporu ze Smlouvy uzavřené s Poskytovatelem služeb. Oprávněným subjektem k mimosoudnímu řešení spotřebitelského sporu je:Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz.Zákazník rovněž může využít platformu Evropské komise pro řešení sporů online na adrese: ec.europa.eu/consumers/odr.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line). - 9.4. Poskytovatel služeb je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
10. ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- 10.1. Ochrana osobních údajů Zákazníka, který je fyzickou osobou, je poskytována nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále také jen jako „GDPR“) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
- 10.2. Okamžikem odeslání objednávky a/nebo registrací zákaznického účtu Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že Poskytovatel služby zpracovává tyto osobní údaje Zákazníka: jméno a příjmení, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, IP adresa (dále společně vše jen jako „osobní údaje“). V případě, že Zákazník udělil souhlas na základě užívání souborů cookies, zpracovává Poskytovatel služeb také podrobnosti o návštěvě webových stránek pro marketingové účely.
- 10.3. Poskytovatel služeb zpracovává osobní údaje Zákazníka pro účely splnění Smlouvy, plnění zákonných povinností vyplývajících zejména ze zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, právních předpisů upravujících práva a povinnosti pro vedení účetní evidence a pro účely přímého marketingu. Právními základy pro takovéto zpracování osobních údajů jsou:
- a. plnění povinností ze smlouvy (čl. 6 odst. 1. písm. b) GDPR),
- b. plnění právních povinností (čl. 6 odst. 1. písm. c) GDPR) vyplývajících ze zákonů č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, č. 563/1991 Sb., o účetnictví, č. 586/1992 Sb., o daních z příjmu, č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, a
- c. oprávněné zájmy (čl. 6 odst. 1. písm. f) GDPR), zejména přímý marketing.
Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel služeb je oprávněn shromažďovat, uchovávat a jinak zpracovávat osobní údaje Zákazníka pro výše stanovené účely a Zákazník je povinen Poskytovateli služeb potřebné osobní údaje pro naplnění účelu poskytnout. Neposkytnutí osobních údajů Zákazníkem může znamenat, že Poskytovatel služeb nebude schopen dostát závazkům ze Smlouvy.
- 10.4. V případě, že si Zákazník zaregistruje svůj zákaznický účet, zpracovává Poskytovatel služeb osobní údaje Zákazníka dále pro účely vedení zákaznického účtu s přehledem minulých objednávek, správu aktivních objednávek, uložení osobních údajů Zákazníka pro jednodušší vyplňování objednávek a informování Zákazníka o slevových akcích a akčních nabídkách. Právním základem pro takovéto zpracování osobních údajů je souhlas Zákazníka (čl. 6 odst. 1. písm. a) GDPR). Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoliv odvolat tím, že svůj zákaznický účet zruší, a to dle článku 2. odst. 2.6. těchto obchodních podmínek.
- 10.5. Za správnost osobních údajů (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené prostřednictvím Webu Poskytovatele služeb) odpovídá Zákazník. Zákazník je povinen osobní údaje uvádět správně a pravdivě a o případné změně je povinen Poskytovatele služeb bez zbytečného odkladu informovat.
- 10.6. Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že Poskytovatel služeb je oprávněn zpracovávat osobní údaje Zákazníka pro účely přímého marketingu, tj. zasílání informací a obchodních sdělení Zákazníkem. V případě nesouhlasu Zákazníka se zasíláním obchodních sdělení je Zákazník oprávněn zasílání obchodních sdělení odmítnout, a to kliknutím na odkaz v elektronické zprávě obsahující obchodní sdělení doručené Zákazníkovi, popřípadě před odesláním objednávky zaškrtnutím příslušného políčka nebo v administraci zákaznického účtu. Odmítnutí dle předchozí věty se nijak nedotýká jiných práv a povinností Zákazníka.
- 10.7. Osobní údaje Zákazníka bude Poskytovatel služeb zpracovávat pro účel dle odst. 10.3. tohoto článku po dobu stanovenou právními předpisy, jinak po dobu jednoho (1) roku od okamžiku úplného vypořádání práv a povinností mezi Poskytovatelem služeb a Zákazníkem, a pro účel dle odst. 10.4. tohoto článku do okamžiku zrušení zákaznického účtu Zákazníka.
- 10.8. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
- 10.9. Příjemci osobních údajů mohou být v souladu s příslušnými právními předpisy zejména zaměstnanci Poskytovatele služeb a orgány veřejné moci.
- 10.10. Zpracovatelé osobních údajů jsou osoby, které mohou pro Poskytovatele služeb na základě zpracovatelských smluv osobní údaje zpracovávat pro naplnění účelu zpracování dle odst. 10.3. a 10.4. tohoto článku těchto obchodních podmínek. Zpracovatelé jsou vázáni stejnými povinnostmi jako Poskytovatel služeb.
- 10.11. Zákazník bere na vědomí a užíváním Webu Poskytovatele služeb souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je objednávka na Webu poskytovatele služeb možná provést a závazky Poskytovatele služeb ze Smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač Zákazníka, může Zákazník souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
- 10.12. Poskytovatel služeb prohlašuje, že osobní údaje Zákazníka nejsou předávány do žádné jiné země, natož do země mimo Evropskou unii, ve které by nebyl zabezpečen dostatečný standard ochrany osobních údajů. V rámci služeb společností jako je např. Google může při využívání souborů cookies pro marketingové účely docházet k předávání osobních údajů Zákazníka na serverová úložiště ve Spojených státech amerických. Takové předání je právně dovoleno na základě rozhodnutí Evropské Komise o odpovídající ochraně osobních údajů a příslušné certifikace třetí strany (dle tzv. Privacy Shield), tj. společného právního nástroje Evropské komise a Spojených států amerických k zajištění odpovídající úrovně ochrany osobních údajů pro předání osobních údajů do Spojených států amerických.
11. PRÁVA Z OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- 11.1. Zákazník má v souvislosti se zpracováním osobních údajů tato práva:
- a. právo odvolat souhlas se zpracováním,
- b. právo na přístup k osobním údajům,
- c. právo na opravu osobních údajů,
- d. právo na výmaz osobních údajů,
- e. právo na omezení zpracování,
- f. právo vznést námitku proti zpracování,
- g. právo na přenositelnost údajů a
- h. právo podat stížnost u dozorového úřadu.
Svá práva může Zákazník uplatnit u Poskytovatele služeb písemně na adrese jeho provozovny uvedené v záhlaví těchto Obchodních podmínek, popřípadě e-mailem na adrese: bangkokmassage@seznam.cz, či jiným způsobem stanoveným v těchto Obchodních podmínkách.
- 11.2. Právo odvolat souhlas se zpracováním: Zákazník má právo kdykoliv odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, který Poskytovateli služeb udělil. V takovém případě je Poskytovatel služeb povinen ukončit zpracování osobních údajů Zákazníka s výjimkou osobních údajů, které zpracovává na základě jiného právního základu dle čl. 10. odst. 10.3. těchto Obchodních podmínek, než na základě souhlasu Zákazníka.
- 11.3. Právo na výmaz osobních údajů: Zákazník má právo žádat, aby Poskytovatel služeb vymazal jeho osobní údaje. Jelikož však má Zákazník povinnost Poskytovateli služeb osobní údaje pro plnění zejména zákonných a smluvních povinností poskytnout, vztahuje se právo výmazu toliko na osobní údaje, které Poskytovatel služeb nepotřebuje pro naplnění účelu dle čl. 10. odst. 10.3. těchto Obchodních podmínek.
- 11.4. Právo na omezení zpracování: Zákazník má právo na omezení zpracování osobních údajů v případě, že:
- a. Zákazník popírá přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k ověření přesnosti osobních údajů,
- b. Zákazník odmítá výmaz osobních údajů, ale žádá o omezení jejich použití,
- c. Poskytovatel služeb osobní údaje nepotřebuje, ale Zákazník je žádá pro určení, výkon anebo obhajobu právních nároků, nebo
- d. Zákazník vznesl námitku proti zpracování, a to do doby, než bude ověřeno, zda oprávněné důvody Poskytovatele služeb převažují nad oprávněnými důvody Zákazníka.
Poskytovatel služeb je povinen Zákazníka předem informovat o zrušení omezení zpracování.
- 11.5. Právo vznést námitku proti zpracování: Zpracovává-li Poskytovatel služeb osobní údaje Zákazníka pro účely oprávněného zájmu Poskytovatele služeb nebo třetí osoby (čl. 6 odst. 1. písm. f) GDPR), popřípadě za účelem splnění úkolu ve veřejném zájmu, kterým je pověřen (čl. 6 odst. 1. písm. e) GDPR), je Zákazník oprávněn proti takovému zpracování vznést námitku. V případě vznesení námitky není Poskytovatel služeb oprávněn pro uvedený účel ve zpracování pokračovat do doby, než prokáže, že jedná ze závažných oprávněných důvodů přesahujících práva, zájmy nebo svobody Zákazníka, popřípadě jedná za účelem určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků. Vznese-li Zákazník námitku vůči zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávány.
- 11.6. Právo na přenositelnost údajů: Zákazník má právo žádat, aby mu Poskytovatel služeb poskytl osobní údaje Zákazníka, které spravuje, popřípadě aby tyto osobní údaje poskytl třetí osobě. Právo se týká pouze těch osobních údajů, které Zákazník Poskytovateli služeb poskytl.
- 11.7. Právo podat stížnost u dozorového úřadu: Zákazník má právo podat stížnost u dozorového úřadu v případě, že se domnívá, že zpracováním jeho osobních údajů dochází k porušování právních předpisů ohledně ochrany osobních údajů, zejména pak GDPR. Dozorovým úřadem je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů, sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7. Bližší informace jsou dostupné na webové stránce www.uoou.cz.
12. DORUČOVÁNÍ
- 12.1. Zákazníkovi může být doručováno na elektronickou adresu Zákazníka.
- 12.2. Pro účely vrácení zboží ze strany Zákazníka Poskytovateli služeb (to zejména v případě odstoupení od smlouvy či uplatnění práv z vad) se vylučuje možnost zaslání zásilky Poskytovateli služeb na dobírku. Takto zaslané zásilku není Poskytovatel služeb povinen převzít.
- 12.3. V případě, že se jakoukoli písemnost, zejména výpověď této smlouvy, anebo daňový doklad – fakturu dle této smlouvy nepodaří Zákazníkovi doručit, má se pro účely této Smlouvy za to, že písemnost anebo daňový doklad – faktura byla Zákazníkovi doručena třetí (3.) den následující po dni, v němž byla odeslána.
13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- 13.1. Nevynutitelnost a/nebo neplatnost a/nebo neúčinnost kteréhokoli ujednání Smlouvy (včetně těchto Obchodních podmínek) neovlivní vynutitelnost a/nebo platnost a/nebo účinnost jejích ostatních ujednání. V případě, že by jakékoli ujednání Smlouvy mělo pozbýt vynutitelnosti a/nebo platnosti a/nebo účinnosti, zavazují se tímto Poskytovatel služeb a Zákazník zahájit jednání a v co možná nejkratším termínu se dohodnout na přijatelném způsobu provedení záměrů obsažených v takovém ujednání, jež platnosti a/nebo účinnosti a/nebo vynutitelnosti pozbylo.
- 13.2. Smlouva včetně Obchodních podmínek je archivována Poskytovatelem služeb v elektronické podobě a není přístupná.
Tyto Obchodní podmínky jsou účinné od 23. 9. 2024.